Американски "пай"


Тази рецепта е една от най-любимите ми и макар и лесна е много, много вкусна. Когато всеки чуе думата пай и то точно американски пай със сигурност не си представя точно това, и да, това не е традиционният пай, но със сигурност не е по-малко вкусен от него.

Необходими продукти:

- 1 ч.ч захар
- 125 гр. масло
- 1 ч.ч брашно
- 2 яйца
- 1 ч.л бакпулвер 
- щипка сол
- 1 ч.л канела
- плод по избор, който може да се нареди отгоре (пробвала съм със сливи и по принцип зависи от големината им, но 12 сливи са добра основа, ако трябват още добавяте, а ако останат похапвате...Пробвала съм и с праскови, нектарини - там вече е режеш и слагаш докато не се запълни тавата) 

Начин на приготвяне: 

С миксер разбиваме маслото и захарта, като маслото трябва да е меко. 

Добавяме към сместа яйцата и солта.

Оставяме миксера, добавяме брашното и бакпулвера, като разбъркваме с лъжица.

Трябва да се получи сравнително гъста смес. 

В тава с хартия за печене сипваме сместа. (Моята тава е с диаметър 22см, но +/- 1-2см не мисля че е проблем)

Добавяме нарязаните плодове (ако са сливи на половинки, ако е праскова на резенчета) и ги ръсим на няколко лъжици захар и канелата. 

Печем на 180 градуса около 40-45мин.

Крайният резултат е невероятен, а ако се топави топка сладолед при консумация, направо уникален. 

Досега съм опитвала с тези плодове, но това не означава, че няма да се получи и с някой друг. 

Снимките са от различни пайове, които съм правила през времето. 

Надявам се да ви хареса!









Коментари

Популярни публикации